niedziela, 12 kwietnia 2015

Can you feel the “Game of Thrones” tonight? Cz.2

BreakingTheme

Tyle świetnych rockowych coverów głównego tematu „Gry o Tron” znalazłam, że zaczęłam słuchać również te „zwykłe”. I okazało się, że niektóre są tak pomysłowe i oryginalne, że zasłużyły na osobny wpis na blogu! Niech żyje „Gra o Tron”!

Game of Thrones Theme – Western Cover

Bardzo oryginalna wersja intro GoT – w stylu country. Ale trzeba przyznać – kapitalna! Dziki Zachód zawitał do Westeros!



Game of Thrones 8-bit

Jedna z dziwniejszych wersji głównego tematu „Gry o Tron”, ale jak skutecznie przywołuje wspomnienia komputerów z DOS’em! Grałabym! Świetny pomysł!


Game of Thrones – Lindsey Stirling & Peter Hollens (Cover)

Lindsey poznałam bliżej dzięki temu coverowi (wcześniej znałam tylko jakiś jeden kawałek jej kompozycji). Wspaniały pomysł na oryginalną wersję theme’u łączący skrzypce oraz głos Petera Hollensa. I ten teledysk! Oglądam z przyjemnością.


Game of Thrones [MetroGnome COVER + REMIX]

Ten gość całkowicie mnie powalił. Nie moje klimaty ale z ciekawości włączyłam, ponieważ ma ponad milion wejść. Ale co on wyprawia na tym sprzęcie! Super remix i jeszcze przyjemnie się ogląda!


EPIC Game of Thrones Theme (Cover) + Fan Trailer

Jak w tytule – EPICKI cover tematu GoT. Co najmniej jak filmowa ścieżka dźwiękowa. Przepiękna i emocjonalna wersja!


Game of Thrones theme song played by the Queen’s guards

No dobrze, co może być ciekawego w zwykłej orkiestrze grajacej temat GoT? No niby nic… ale jak to jest orkiestra złożona z gwardii Jej Królewskiej Mości, grająca pod pałacem Buckingham to już robi większe wrażenie.


Blue Man Group – Game of Thrones Cover

Nie mogło zabraknąć hydraulików! Kolejna ciekawa wersja intro. Taka podchodząca pod bas… Czego to ludzie nie wymyślą!


Game Of Thrones Theme Song On Wine Glasses, Pans and a Water Jug

Wyciągam szklanki, butelki, patelnię i gram! Nie dość, że pomysłowe to jeszcze jak pięknie brzmi! Genialne!


GAME OF THRONES Theme – Theremin, Accordion, Guitar and Percussion Cover

Akordeon? Okej jest to oryginalny pomysł na cover… ale dopiero w drugiej części jest ten efekt „wow”. Kto by pomyślał, że Theremin to taki fajny instrument i jak brzmi!

Keep rocking! \m/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz