niedziela, 12 kwietnia 2015

Can you feel the “Game of Thrones” tonight? Cz.1

BreakingTheme

Piąty sezon „Gry o Tron” już dziś w nocy ruszy z premierowym odcinkiem! Więc postanowiłam zebrać najlepsze, najciekawsze i najbardziej pomysłowe covery głównego tematu tego popularnego serialu stacji HBO! Oczywiście z naciskiem na te rockowo-metalowe. To zaczynamy!

Game of Thrones Meets Metal

Jak metalowy cover intro “Gry o Tron” to musiała się znaleźć wersja Erica Calderone, znanego jako ERock. Nie taka nowa, bo ma już 3 lata… nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że właśnie dzięki tej przeróbce znalazłam go na yt. W każdym razie jego cover nie ogranicza się tylko do przewodniego motywu serialu, ale dodaje też coś od siebie mieszając tempem (te cięższe momenty są świetne) i dodając solówkę. Jednak najbardziej podoba mi się… jego uśmiech! To jego znak rozpoznawczy!



Game of Thrones – Rock / Metal Band Cover

Pięknie dopracowany heavy metal. Zespół SROD również rozbudował główny temat „Gry o Tron”, a także zainwestował w ciekawy teledysk. Wyszło prawie jak samodzielny, instrumentalny utwór! A no i jeszcze te skrzypce… albo altówka. Nigdy nie wiem.


Game of Thrones VIOLIN+ROCK COVER Jason Yang+Roger Lima Mashup BEST VERSION EVER

Skrzypce są epickie, ale kiedy dodamy do tego heavy metalowego power to epickość wręcz zionie ogniem niczym smoki Daenerys! Fajne, podniosłe i z pomysłem!


Game of Thrones – Opening Theme Rock/Metal Cover

Klasyczna, metalowa wersja intro “Gry o Tron”. Co tu więcej dodawać? Dobra robota.


Game of Thrones ( Rock / Metal Version ) By Stéphane L

W odróżnieniu do poprzedniego coveru, ten ma “duszę”. Poczułam ten klimat „Gry o Tron”. Albo to kwestia powermetalowej końcówki! Żywa, radosna wersja – mogę ją słuchać w kółko (albo dopiero wtedy kiedy mi się znudzi ERock!).


Game Of Thrones Rock Cover – One Man Band

W końcu jakiś ciężki i potężny cover tematu “Gry o Tron”! I ta podwójna stopa! Jest MOC!


Game of Thrones Folk Metal Cover by Apocalypse Orchestra

A folk metalowy cover? A znalazł się, bo również jest oryginalny. Nie przyspieszamy lecz zwalniamy. Panowie z Apocalypse Orchestra używają ciekawych instrumentów. Fajnie to wszystko brzmi, a dodatkowego plusa mają ode mnie za zabawny teledysk.


„Game Of Thrones” (Metal/Hardcore Guitar Cover Remix)

Zwolniliśmy? No to przyspieszamy! Metalowo i hardcore’owo. Całkowicie pokręcona wersja intro „Gry o Tron”, ale trzeba przyznać… GENIALNA! Świetny cover, jeden z najlepszych w tym zestawieniu!


Game of Thrones Theme Acoustic Guitar

Charlie’ego poznałam zaraz po odkryciu ERocka. Zagrał jeszcze wersję heavy metalową, jednak wolę tą z akustyczną gitarą. Króciutki cover ale konkretny i zagrany z wyczuciem, radością oraz pomysłem.


‚GAME OF THRONES’ – Acoustic & Metal cover by Karl Golden *THEME SONG*

Druga wersja intro z akustyczną gitarą (chociaż połowiczna). Początek taki bardowy, który można słuchać przy ognisku. Ale później się rozkręca! Elektryczna gitara dodaje pazura!

Keep rocking! \m/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz