środa, 31 grudnia 2014

Moje podsumowanie ro(c)ku 2014! cz.2

BreakingYear 2014 cz.2

Druga część podsumowania ro(c)ku! Kto wygrał??? W sumie odpowiedź jest oczywista ;)

5. Ghost – Ritual

Wciąż nie wiem czemu mi się ten Ghost podoba. Cieszę się, że mogłam ich zobaczyć dwa razy w tym roku – najpierw w Poznaniu, a potem w Stodole w Warszawie. Super koncert i znowu mi się wkręcili. A już w 2015 roku mają wydać nową płytę! Nie mogę się doczekać!


4. Avenged Sevenfold – Critical Acclaim

Przyjechali do Polski to i zaczęłam ich słuchać w sposób wzmożony. Na tyle mi się odmieniło, że bardziej  mi się podobają starsze płyty niż nowe. Tutaj też mogłabym parę innych wskazać numerów do tego zestawienia ale będzie ten!


3. Nonpoint – Breaking the Skin

Pierwszy taki prawdziwy utwór z tych na prawdę „torturowanych”. Ja wiem, że szału nie ma ale wkręcił mi się porządnie. I wciąż chętnie go słucham!


2. Metallica – Fuel

Jak ja chciałam usłyszeć Fuel na Stadionie Narodowym! Ale się nie udało… i tak nie mam czego żałować hahah \m/


1. Blind Guardian

Prawda jest taka, że wszytsko to co było poniżej nie umywa się do tego ile razy słuchałam kilkudziesięciu utworów od Blind Guardian. Tak naprawdę ta lista powinna się ograniczać tylko do BG. Autentycznie. W domu leci codziennie, jadę autem czy rowerem – też Blind Guardian. Nawet jak miałam prackę do zrobienia na zajęciach – aby rozkręcić mózg też słuchałam bardów.

26 maja 2015 roku jadę na koncert do Warszawy – to będzie wydarzenie roku!! Pod koniec stycznia wychodzi nowa płyta Beyond The Red Mirror. Będzie cudownie!

I co tu wybrać od Blind Guardian jako przedstawiciela? Możliwe, że powinnam dać Bard’s Song lub Battlefield, od których wszystko się zaczęło, ale jednak wybiorę te dwa, które słucham najdłużej nie licząc wymienionych…

Natomiast wyróżniłabym jeszcze: Wheel of Time, Ride into Obsession, Lord of The Rings, The Maiden and the Minstrel Knight, A Voice in the Dark, Follow the Blind, Bright Eyes itd.

Blind Gaurdian – The Last Candle


Blind Guardian – Valhalla


…żartowałam, że nie będzie Bard’s Song (In The Forest) – 2014 rok musi zakończyć się epicko!

Blind Gaurdian – Bard’s Song (In The Forest)

Keep rocking! \m/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz