wtorek, 23 grudnia 2014

Merry Xmas, cz.4

BreakingTheme

W tamtym roku tyle miałam propozycji piosenek świątecznych, że wyszły trzy wpisy. W tym roku będzie jeden ale bardzo rozbudowany i podzielony na część klimatyczną oraz alternatywną-rockową.

Queen – Thank God It´s Christmas

Cały rok czekałam, aby dodać piosenkę Queen do świątecznej odsłony motywów, bo o niej najzwyczajniej w świecie zapomniałam… ale jest, Freddie czaruje jak zawsze. Ileż on tu serca wkłada!


Hurts – All I Want for Christmas Is New Year’s Day

Wiedziałam, że Hurts mi się kojarzy z jakąś muzyką na specjalne okazje. Idealnie sprawdzają się w świątecznym wydaniu.


Trans-Siberian Orchestra – O’Come All Ye Faithful/O’Holy Night

Trochę popisów gitarowych od Trans-Siberian Orchestra.


Skindred – Jungle Bells

A może święta w rytmie reggae? I to z jakim powerem!


Thousand Foot Krutch – Heat Miser

Skoro już zawitaliśmy w cięższe (świąteczne?) melodie to może coś z „Happy Christmas Vol. 5”?  Trochę tęsknie za starym dobrym TFK…


Corey Taylor – X-M@$

Dla tych co nie lubią świąt i mają trochę inne poczucie humoru.


Ja też nie lubię świąt, ale to nie oznacza, że nie mogę życzyć wszystkim WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!! A najlepiej jakiś biletów na koncerty pod choinką lub dobrych płyt ulubionych zespołów ;)

Poprzednie edycje Merry Xmas:
Merry Xmas, cz.1
Merry Xmas, cz.2
Merry Xmas, cz.3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz