środa, 6 listopada 2013

I need a Hero!!

BreakingTheme

Usłyszałam dziś rano w radiu piosenkę Chada Kroegera – Hero, i naszło mnie aby zrobić BreakingTheme o bohaterskich piosenkach!

Kto może zostać Bohaterem? Przyjrzyjmy się muzycznym propozycjom…

Bonnie Tyler – Holding out for a hero

Wychodzi na to, że bohaterem może zostać każdy facet, który „uratuje” napaloną kobietę w nocy… czy ja zbyt dosłownie odczytuję słowa tej piosenki? Swoją drogą… ładne widoczki w teledysku.



Chad Kroeger – Hero

Tak sobie myślę, w związku z tym teledyskiem do Spidermana… wtedy dopiero raczkowało kino superbohaterów, a teraz? Nic innego nam się nie oferuje w kinie poza superbohaterami, fantasy, remake’ami, bajkami i kinem science-fiction…  no i trochę akcji w wykonaniu choćby Bonda. Czemu? Bo dobre kino i ciekawe historie przeniosły się do telewizji w formie seriali. Może to i dobrze? Niech kino będzie efektowną rozrywką, byleby powstawały tak fajne filmowe piosenki.


Shinedown – Heroes

Dla wielu Amerykanów największymi bohaterami są żołnierze. Ja mam na ten temat inne zdanie… Chociaż mogłoby się wydawać, że Brent śpiewa o muzykach, którzy z różnych powodów odeszli z tego świata… ale czyż wspaniali wykonawcy, którzy poruszali/ją nasze serca muzyką nie byli bohaterami?


Skillet – Hero

Trzeba przyznać, że jakby ktoś nie wiedział, że grają rocka chrześcijańskiego, można byłoby się nie zorientować kto dla Skillet jest Bohaterem. Prawdę powiedziawszy, jakoś zawsze w tej piosence odczytywałam osobę bohatera jako przyjaciela lub kogoś ważnego w życiu. I to jest fajne w Skillet – można ich różnie interpretować ale zawsze będą po jasnej stronie mocy.


Masterplan – Heroes

Chyba najwłaściwszą odpowiedź przynosi nam Masterplan. To my jesteśmy Bohaterami! Bohaterami własnego życia! I tego się trzymajmy ;)


Keep rocking! \m/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz