środa, 18 września 2013

Do boju Polsko!!

BreakingTheme

Zbliżają się Mistrzostwa Europy siatkarzy, więc tematem na ten tydzień będą piosenki motywacyjne, zagrzewające do walki i takie tam ;)

Rocky Soundtrack – Bill Conti – Gonna Fly Now

Na początek – trening niczym Rocky Balboa! Nasi siatkarze solidnie przygotowywali się w Spale do rywalizacji na ME, które odbędą się w Polsce i Danii, a ruszają od piątku. Dotkliwe porażki na Igrzyskach oraz w tegorocznej LŚ – mocno odbiły się na psychice naszych siatkarzy. Ale teraz się ogarnęli – satysfakcjonująco pokazali się na Memoriale Jerzego Huberta Wagnera. Co prawda przegrali zdecydowanie z Rosją ale cały turniej wygrali.


Fort Minor – Remember the name

Jako wierny i wieloletni kibic polskiej reprezentacji mogę stwierdzić, że… będzie dobrze! Nasi siatkarze w końcu grają na swoim dobrym poziomie. Naprawdę było mi przykro patrzeć co oni wyprawiali przez ostatni rok, szczególnie znienawidzony przeze mnie Bartman. On jest jakąś porażką, na szczęście na ME się nie pojawi, a zastąpi go nasza przyszła gwiazda – Grzesiu Bociek! Ale to Kuba Jarosz będzie pierwszym atakującym.


Survivor – Eye of Tiger

Klasyka i znowu Rocky. W naszej reprezentacji w końcu wróciła pozytywna atmosfera. Przez ostatni rok nawet nie za bardzo lubiłam naszą kadrę… kibicowałam, oglądałam ale nie lubiłam. Nawet chłopcy z Uniwersjady byli dla mnie sympatyczniejsi. Ale teraz bez Bartmana, znowu jest moc, jest fighting spirit, jest Eye of Tiger!! Jazda!


Queen – We will rock you

Kibice! Ręce w górę i wybijamy rytm! Pokonamy Francuzów, Turków i Słowaków!! A potem ćwierćfinały!


Lady Pank – Zawsze tam gdzie ty


I na koniec – nieoficjalny hymn polskich kibiców… robi wrażenie ale bym coś innego wybrała.

Poczujmy biało-czerwoną MOC!!


Na koniec musi być coś power metalowgo!


Keep rocking! \m/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz