poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Nowy Początek!

W tym miejscu rozpoczęła się moja przygoda z blogiem BreakingMusicS. Od tego momentu na poważnie zaczęłam się interesować muzyką, odkrywać nowe zespoły oraz słuchać gatunków muzycznych, których nigdy bym nie przypuszczała, że mogą mi się kiedykolwiek spodobać.

Ten blog miał być tylko rozrywką, zabawą bez celu, przygodą, w której chodziło tylko o to, aby dzielić się dobrą muzyką oraz emocjami związanymi z koncertami. Jednak w miarę upływu czasu zaczęłam rozumieć, że może on się przeobrazić w coś bardziej profesjonalnego. W tym czasie podjęłam studia dziennikarskie, które motywowały mnie do rozwijania umiejętności pisania ciekawych tekstów, relacji i recenzji (nie tylko muzycznych, ale również serialowych i filmowych). Nawet pracowałam w firmie zajmującej się promocją wydarzeń muzycznych. Jednym słowem – wiele się w tym czasie zmieniło.

Pierwotnie ten wpis posiadał inną treść. Opowiadał o moich początkach fascynacji Alice in Chains, którzy dołączyli do mojej skromnej wtedy listy ulubionych zespołów. Wciąż na niej są, ale w ciągu ostatnich trzech lat to grono bardzo się powiększyło. Moje horyzonty muzyczne znacznie się poszerzyły, otwierając oczy, a raczej uszy, na nowe dźwięki. Teraz chciałabym wykorzystać doświadczenie i dzielić się muzyką, przemyśleniami, opiniami w profesjonalny sposób.

To będzie nowa jakość! Nowa przygoda! I nowy początek!

Here we go!


Keep rocking! \m/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz